Angajam: Asistent Back Office – Administrativ & Contabilitate
Pozitie: Asistent Back Office – Administrativ & Contabilitate
Program de Lucru: Full-Time 8h/zi (Luni – Vineri)
Locatie: Showroom ZEEDO – Capitan Ion Garbea 26, Sector 5, Bucuresti (Harta mai jos)
Cerinte obligatorii:
- Absolvent studii superioare economice
- Experienta minima de 1 – 2 ani pe post similar: economist/contabil
- Cunostinte privind documentele financiar-contabile primare si reglemetarile in domeniu
- Cunoasterea softurilor de facturare si gestiune reprezinta un avantaj (Smartbill)
- Cunostinte avansate Microsoft Office (Word, Excel – obligatoriu)
- Cunostinte web-browsing si lucru pe PC
- Limba engleza nivel mediu/avansat (citit + scris – obligatoriu)
- Abilitati organizatorice
- Spirit de observatie si capacitate de analiza
- Abilitatea de a lucra in echipa
Beneficii:
- Salariu atractiv in conformitate cu experienta si responsabilitatile postului;
- Abonament medical la Clinica Privata Regina Maria;
- Bonuri de masa (Card Pluxee)
- Conditii de munca ideale in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
- Program full time;
- Posibilitate reala de avansare si crestere salariala in urma performantelor;
- Training si suport pentru invatare rapida.
Responsabilitati Generale:
- Procesarea zilnica a documentelor de contabilitate primara (factura, NIR)
- Inregistrare si prelucrare facturi de furnizori interni/externi (NIR)
- Prelucrare zilnica a extraselor bancare, ramburs, trezorerie
- Pregatire documente financiar-contabile, arhivare documente
- Raportare lunara Intrastat si EEE
Adresa Showroom: Strada Capitan Ion Garbea 26, București 050683 (Complex Metrocity Academiei – Bloc Lama)
Zeedo Shop
APLICA PENTRU ACEST JOB
Pentru a aplica la acest job, trimite CV-ul alaturi de raspunsul la intrebarea „De ce crezi ca te potrivesti acestui job?” la adresa de e-mail hr@zeedoshop.ro, cu subiectul „Aplicare Job Asistent Back Office”. Succes!